Training, added value based selling

Elders op de site is al aangegeven dat onze focus ligt bij bedrijven die een product op de markt brengen met duidelijke toegevoegde waarde. Dit is volgens ons een cruciaal element om tot succesvolle export te komen. Maar hoe krijg je die waarde betaalt in exportlanden, of anders gezegd, hoe zet ik die waarde zodanig weg in de export landen opdat ik daar ook de vruchten van pluk en het product de juiste positionering krijgt?

Uiteraard is de keuze van de juiste partner hierin erg belangrijk. Net als dat voor uw eigen medewerkers geldt, gaat het ook op voor uw exportnetwerk dat zij getraind zullen moeten worden op het gebied van added value based selling. Door de focus in al uw communicatie op de voordelen (benefits) te leggen en uw prijs (investering) daar een afgeleide van de maken bent u al een heel eind op weg richting succes.

ExportKompas kan u samen met haar partners op weg helpen richting added value based selling door u de juiste techniek aan te leren. Door zowel uw medewerkers (binnen- en buitendienst) als ook uw netwerk deze training aan te bieden gaan uw mensen beter voorbereid op stap en krijgt uw product de plek die het verdient en gaan discussies vooral over techniek en voordelen en niet of minder over prijs. Dat is toch wat u wilt?